Helgschemat klart

GGGGRRR !! ORKA SKRIVA OM !!
Okey, en gång till....

Hmmm....hur började jag ?!
Jooo, vilket väder Vi har fått ( hahahahaha ).
Det bara snöar och snöar och snöar, att det aldrig kan ge sig ?!
Aja, måste trots detta ut med jycken innan det är dax att bege 
 mej till jobbet.
Jobbar faktiskt hela helgen lång, hoppas att det
blir en någorlunda lugn helg :)

Det som hände imorse har inte inträffat i detta hus
på kanske en si så där 58 års tid.
Imorse var Mr F tvungen att gå upp för mej, klockan ringde
och jag fick för en gångs skull ligga kvar :D
Åååååh !! Så underbart det är att få stanna i
sängen när den andra är tvungen att gå upp !!
Meeeen tror Ni på tusan att det förblev så ?
Ooooh, nej !!
Mr F var bara TVUNGEN att väcka mej genom att pilla i mitt
ansikte, bryta mina fingrar, föra en massa ljud och
TUSEN andra grejjer bara för att jag
skulle vakna.
TÖÖÖÖÖNNT !!
Vänta Du bara Mr F, för imorrn ska jag upp 5 och
då vet jag en annan som ska upp SAMTIDIGT :D
Mmmooouhahahahahaha !!

 

Det här var vad som bjöds på igår på Julbordet, åt faktiskt mest en
massa Skumtomtar :)


Den fula hyllan blev ganska fin i sin nya färg :)

 
Nu måste jag bara hitta en massa prylar att ha i hyllan :D

Nehe !! Ut med hunden och sen bussen till jobbet.
Hoppas att Ni alla får en bra dag . 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Va fin hyllan blev :))

2010-12-17 @ 18:18:51
Postat av: P-L

GRYMT jobbat Sweetie... =)

2010-12-17 @ 18:21:19
Postat av: Natta

TACK så mycket Lollo och min Söta P-L :D

2010-12-18 @ 08:53:41
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Christine

Tack för kommentaren! :)

Om du vill kan du tävla och vinna mina smycken på Fröken Köks blogg -

http://frokenkok.blogg.se/2010/december/lucka-nr-17-christyle.html



Hälsningar Christine! :)

2010-12-20 @ 00:40:15
URL: http://christylebychristine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0