En sånn dag

Go kväll
Hoppas Ni mår super. Det gör dock inte jag...
eller ja, jag mår bra men har så ont i huvudet bara :(
Vill inte ta alvedon eftersom jag har käkat det nu i över 1 veckas tid
och fleeeeera gånger om dagen dessutom. Allt detta tack vare tandvärken jag haft.
Så nej tack till mer tabletter :)

Har som sagt jobbat dag idag.
Slutade vid 3 tiden, fick åka med en arbetskamrat
till Högskolan där jag skrev min salstenta .
Gick väl sådär, svarade dock på ALLA frågor så Vi kan ju
alltid hoppas :D 

Väl hemma bjöds det på lite pizza ala Syrianskt vis och
en ISKALL cola ( Mr F...jag var tvungen ), jag
säger bara - Mmm mmm mmmh !!
Kikade lite snabbt ner i brevlådan och vad låg där, jo
lite post till mej som jag genast tog mej an :)

Titta här då
 
Det här är Vår tråååkiga hall...

Men kika nu då :)
 
Nåååå ?! Vare inte fint ? Visst vare :D

Titta, titta här då....vänta...
  
Hääääär är jag då riiiiktigt nöjd !!

Nehepp, ut med PipKalle som ligger här och stirrar på mej.
Adios så länge

HAHAHAHAHAHA XD
Ser Ni PipKalle på sista bilden ? TÖÖÖNT HUND !!
Adios igen då :) 


Kommentarer
Postat av: P-L

SKIT SNYGGT...... JAG VILL OXÅ!!!

2010-12-09 @ 01:05:57
Postat av: Natta

Viiiiisst vare :D

Jag ska visa dej hur man gör !!

2010-12-09 @ 10:06:01
URL: http://nattanami.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahaha !! Trodde Du hade spottlights på golvet, men det var din hund :)

2010-12-09 @ 17:35:43
Postat av: Sorken

Cool blogg Natta! Kommer följa den flitigt så bäst för dig att uppdatera! ;D

2010-12-12 @ 17:14:02
Postat av: Natta

Taaaaaaaack Sorken :D

Jag ska INTE göra Dej besviken !!



Puss

2010-12-12 @ 23:37:37
URL: http://nattanami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0