Bäver ?! Jag ?! Javisst !!

Hej Hallå :)
Är trött som en överkörd bäver...trodde som
sagt att det skulle bli en lugn helg, men
jag måste erkänna att det varit mycket.
MEEEEN NU SÅ ÄR JAG ÄNTLIGEN LEDIG...en hel dag faktiskt :P
Ska äta nå gott ikväll, kanske chips ? Eller Mc Donalds ?
Nåt ska jag då ha minsann :)

Nu är nästan alla julklappar inhandlade, känns bra.
Var på Hälla köpcenter både igår och idag efter jobbet.
Höll på att få kikhosta på grund av alla människor
som kryllade överallt.
JÖSSES !! Tänk va pengar det görs av med under denna
storhelg, helt knasigt.

Klockan börjar närma sig 20:00...har ganska
mycket här hemma att göra, men VEM orkar ?!
Imorrn ska jag fixa dem sista klapparna, sen
ska jag då allt ta med mej Mr F på
en runda som heter duga :)
Telefonsamtal att ringa och ställen att besöka....YES !!

 
Okey...föööörsök att inte tänka på att jag fuskat
när jag målade ( 1000-tals med färgduttar i taket ) om rummet ?!
Men ser Ni hur tråkig väggen egentligen är ?
MÅSTE FIXA !!

 
Så mycket bättre :)
Men jag kan INTE sluta tänka på duttarna !!
MÅSTE FIXA NU !!


Gla 4:e advent på Er allesammans :)

Va 17 hände nu då...måste gå och kolla hörs sen eller imorrn.
Bye !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0